Anonymous asked:

I feel like the only non fucked up place of white people is Australia. Correct me if I'm wrong though I don't know much about Australia

My life was once a creative story. Answer:

whitegirlsaintshit:

SO WRONG VERY WRONG EXTREMELY WRONG LMAO WHAT THE HELL

colamania:

spazztastikim:

comebackxkid:

dynastylnoire:

insidehishead:

some of the most sensitive areas of the female body

look at all the regions that are not titties and vagina guys
porn has lied to you. there are other places you can touch that sensitive and pleasurable. 

Oh yeah because I’m just gonna rub her eyes until a she’s horny

Kiss her there you walnut! Use tenderness! Hold her face gently and stroke her eyelids with your thumb and then kiss them! Run your hands down to her neck when you do! THINK!!! Lordie, you have a lot to learn that TOUCH gives more than making her “horny” you’ll drive her nuts doing gentle stuff! It’s trust! It’s care! It’s sensitivity! *smacks your forehead* You want her to be numb in complete ecstasy! I know this shit and I’m ASEXUAL! 

Reblogging purely for the beautiful use of the word “walnut” as an insult.

colamania:

spazztastikim:

comebackxkid:

dynastylnoire:

insidehishead:

some of the most sensitive areas of the female body

look at all the regions that are not titties and vagina guys

porn has lied to you. there are other places you can touch that sensitive and pleasurable. 

Oh yeah because I’m just gonna rub her eyes until a she’s horny

Kiss her there you walnut! Use tenderness! Hold her face gently and stroke her eyelids with your thumb and then kiss them! Run your hands down to her neck when you do! THINK!!! Lordie, you have a lot to learn that TOUCH gives more than making her “horny” you’ll drive her nuts doing gentle stuff! It’s trust! It’s care! It’s sensitivity! *smacks your forehead* You want her to be numb in complete ecstasy! I know this shit and I’m ASEXUAL! 

Reblogging purely for the beautiful use of the word “walnut” as an insult.

(Source: biencorrect, via wannabeangel)

Toxic (originally by Britney Spears)

gypsyvale:

accio-happin3ss:

notyrqueer:

bakefestatspliffanys:

lilfairyboy:

ofgeography:

infinitelyeverlark:

001. Toxic | Melanie Martinez

I took a sip from a devil’s cup
Slowly
It’s taking over me 

HOLY CRAP

I want to do so much witchcraft to this 

when the chorus hits tho

I listen to this like 5 times every time it comes up on my dash.

So I guess I have to reblog.

This is some American Horror Story shit

dammittopher

(via longdaddyleg)

yes me

7 Things I Wish Parents Would Stop Teaching Their Children:

goddess-river:

  1. That nudity is inherently sexual
  2. That people should be judged for their personal decisions
  3. That yelling solves problems
  4. That they are too young to be talking about the things they’re already starting to ask questions about
  5. That age correlates to importance
  6. That interacting with someone of the opposite sex is inherently romantic
  7. That the default for someone is straight and cisgender

(Source: moon-sylph, via wannabeangel)